27 mars 2013

Raaaastlööööös!

Ikväll är en sådan JAG-ÄR-SÅ-JÄVLA-RASTLÖS-ATT-JAG-VILL-SLÅ-NÅGON-KVÄLL! Följt av tio utropstecken. Sedan jag skickade in sista uppgiften har jag varit så jävla rastlös, helt galet är det. Känns lite som att ha en geting runt sig; man vet liksom inte riktigt vad man skall göra eller hur man skall bete sig för att den skall försvinna. Ena sekunden sitter man still och nästa flaxar man med armarna. Extremt frustrerande. 

Har försökt döva min rastlöshet med fika på stan tillsammans med syrran och Joel. Shopping med för den delen. Jag har försökt läsa en av alla hundratals böcker jag har här hemma. Såg en film och gav serier ett försök. Ingenting tycks fungera, ingenting är bra nog. 

Någonting som är lockande ena sekunden är skit den andra. Går snart bärsärkargång (med besinningslöshet rasera eller skada allt som kommer i ens väg) här hemma. Har varit grinig och lättirriterad hela dagen, känner mig som en ytterst hemsk människa när jag är sådan. 

Men, imorgon är det torsdag! Efterlängtade torsdag! Då kommer Henke (<3) hem för påskledigt till på måndag OCH jag får min Viasatbox installerad. Skall bli så gött så! Så här sitter jag och väntar på bättre tider!

Nu tänkte jag faktiskt försöka se en film. Om den är kass blir jag förbannad. Tjarå.

Shoppingen jag försökte döva min rastlöshet med - en löpare (60:-) och kudde (99:-) från Rusta.
Fick även med mig puder och en ny ögonskugga hem. Mer om ögonskuggan, som typ
är amaziiiing, i ett annat inlägg. Det är en sådan "have to have"-grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar