12 mars 2013

Folk som hostar och nyser...

För någon vecka sedan var det mamma som gick här hemma och hostade lungorna ur sig. Innan dess var det jag. Nu är det pappas tur. Och jag blir galen! På riktigt galen! Jag har skrivit en del om saker som stör mig den senaste tiden, typ som det här med att förkorta ord, men detta tar fan priset. 

Blir störd på riktigt. Klarar inte av att höra skiten! Vill sjunka genom jorden och inte komma upp igen. Folk som hostar och nyser sådär tokhögt, sådär pass högt att endast vissa djur borde kunna höra det, är bland det värsta som finns. Det absolut värsta jag har varit med om var när jag var på bio och det satt en kille bakom mig som absolut inte kunde hålla för när han skulle nysa... Loskor i nacken? Trevligt, trevligt, tack hörru för att du kunde hålla igen så snyggt...

Återigen avskyr jag mig själv för allt jag stör mig på, men det kan inte hjälpas. Hade jag fått välja själv hade det inte funnits några störningsmoment i mitt liv. 

UTROTA HOSTAN, typ! Blir bäst för alla! 

P.S. Ja, såklart jag tycker synd om pappa som är sjuk. Så, nu har vi klarat upp den biten också. D.S.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar