4 mars 2013

Världens bästa födelsedagspresent!


Åh, jag har ju skrivit om denna förut och förklarat min kärlek - men det var ju innan jag ens visste att jag skulle få äga en! Henke var så jävla gullig och lät mig beställa den som födelsedagspresent. Den är köpt hos Fyndiq.se (ni hittar den HÄR) för ynka 199:- (nedsatt från 349:-)

Innan jag fick hem den så var jag lite orolig för hurdant lädret skulle kännas i och med att det är syntetiskt, skulle det vara hårt och resultera i att den var krånglig att stänga igen o.s.v? Men herregud, PU-lädret är heeelt amazing! Följbart, mjukt och riktigt, riktigt snyggt! 

Det finns plats för tre kort och under själva "korthållaren" finns det ytterligare ett fack som är lite större, där kan man t.ex. ha sedlar. Sedan finns det givetvis plats för iPhonen också, haha! 

Jag är sjukt nöjd och vill att ALLA skall ha en varsin, så jäkla glad är jag för denna produkt. Sjukt nöjd är jag också med leveransen - jag beställde på onsdagen, förväntade mig att få hem den omkring fredag DENNA vecka, istället dök den upp i fredags förra veckan. Det tog alltså inte ens 48h innan den låg i min postlåda! Dock gäller inte denna snabba leverans alla Fyndiqs varor eftersom de mer eller mindre bara är en mellanhand, ibland har jag fått vänta i upp emot 1½ vecka innan jag fått mina grejer. Denna plånbok skickades från någonting som jag har för mig hette Phonemate. 

Så jäkla jäkla nöjd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar