1 mars 2013

Bråvallafestivalen i sommar?

Nu serrni, nu har jag sökt som volontär till Bråvallafestivalen i Norrköping, 27-29 juni. Förra året jobbade jag på Peace & Love och tyckte det var skitkul. I år kommer jag inte ha råd att åka så långt som till Borlänge, plus att jag är så satans nyfiken på Bråvallafestivalen och deras första år, premiären på någonting som förhoppningsvis skall lyckas riktigt fint. Norrköping ligger ju väldigt bra till i Sverige rent geografiskt. 

Hoppas verkligen att jag får jobba där, det vore så jäkla kul! Nu håller vi tummarna guys!

Happ, vaknade vid åtta i morse. Solen ville bestämt fram och jag kunde omöjligt somna om igen. Varför är det alltid så att när man inte har någonting att gå upp till så vaknar man, men när man måste upp så finns det ingenting skönare än sängen? Då skulle man kunna sova huuur många timmar till som helst! Blir så störd på detta. Jag skall dricka öl ikväll, kommer ju vara svintrött. 

Idag har jag i alla fall lite att göra. Skall blåsa rent laptopen som blev överhettad och dog igår, för första gången någonsin. Känner att den är varm nu med... Suck. Sedan skall jag skapa återställningsskivor och ominstallera hela datorn, om allt går som jag vill. Så ja, det kommer ju bli ett jäkla fixande och trixande med att spara bilder och dokument som inte får försvinna. Det jag är orolig för är att öppna upp datorn, har ju ingen som helst erfarenhet av sådant? 

Önska mig lycka till med att få mig och datorn att överleva detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar