25 mars 2013

Nu är den här!

Viasat History here I come!






























Jag vill ju gärna att allt skall ske på en gång, så idag när jag fick hem boxen från Viasat ringde vi med en gång till montören. Hoppades på att killen skulle kunna komma redan idag men nä, får vänta till på torsdag. Gosh, jag och mitt tålamod... Not good, not good at all. 

Nåväl, jag har ju faktiskt både Netflix och Viaplay att underhålla mig själv med till dess. Funderar starkt på att börja kolla på Desperate Housewives, en serie som jag faktiskt bara sett ströavsnitt av. Vill verkligen se alla säsonger och det är väl bäst att passa på nu när man har en gratis provmånad hos Viaplay! 

Så får det bli, Despan all day long! Livet som icke-studerande kanske kan bli rätt gött ändå... för idag i alla fall.

Förresten vill jag verkligen rekommendera Viasat. Sjukt fin kundservice, dötrevliga, jättefint kanalutbud och vi har inte haft ett enda jäkla problem sedan mamma och pappa installerade sin box i vardagsrummet. Inte ett.enda.sketet.problem! Dessutom har de grymt snabb leverans. Boxen hade legat hos ICA Nära sedan i fredags och vi gjorde beställningen på onsdagen om jag inte minns helt fel. Sjukt bra service, som sagt! Dyra är de inte heller för den delen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar