5 mars 2013

Lite av allt!

Jag älskar Pepsi Max. Kan dricka hur mycket som helst. Speciellt kall Pepsi Max. Jävlar. Kan man bli full på det? Som det lyder: "if it matters, max it!"

Mumsfillibaba!


















Jag såg nyss I taket lyser stjärnorna. Jag vet, lite efter alla andra sådär, men vad gör det! Vilken vacker film. Hade jag inte varit så trött hade jag grinat, idag blev jag bara lite blöt i ögat. Hade det varit en annan dag hade jag legat i en sjö av tårar. 

I taket lyser stjärnorna - underbar film!



















Jag saknar Henrik. Som.fan.alltså! Imorgon är det onsdag. Efter onsdag kommer torsdag och då är han här, the almighty Henrik! Min älskling! Min prins! Min lilla puttinuttifnuttifjuttluttkjuttputt!

Jag tycker om Netflix och tycker att alla borde tycka om dem. 

Idag började jag kolla på en ny serie om vikingar. Vikings heter den! Första avsnittet, började väl i söndags eller måndags, I donno. Jävligt bra början i alla fall! Det finns en karaktär som heter Ragnar och när jag ser honom tänker jag enbart på Jax Teller från Sons of Anarchy. Kanske det är därför jag gillade första episoden så mycket? Ni skall se den tycker jag. 

Tycker att nästa säsong av Sons of Anarchy kan ha premiär. Saknar Jax och grabbarna!

Är sjukt.jävla.nöjd med min Acer! Känns konstigt att ha en dator som inte ens blir fisljummen efter x antal timmar. Just nu känns det verkligen som om jag har valt rätt märke. Hoppas på att känna likadant om ett år och ett år till och ett år till. 

Årets födelsedagspresenter. Tror inte jag skall önska mig någonting nästa år faktiskt...























Jag har allt. Mina födelsedagspresenter i år får mig att le av tacksamhet, samtidigt som jag får dåligt samvete. Jag har så himla väldigt mycket och så finns det de som har ingenting. Orättvisa värld. Jag skall verkligen skatta mig lycklig som har allt. Materiellt men framför allt har jag väldigt, väldigt, väldigt mycket kärlek i mitt liv. Människor som står ut med mig, som älskar mig, som vill vara en del av mitt liv och som skulle göra allt för mig. Och jag för dem!

Sentimental man blev då.

Förresten så fyndade jag igår. Två jättejättefina ljuslyktor på Jysk. De är i brunt trä. Tio spänn styck på Jysk alltså! 

Älskar ljuslyktor! Älskar framför allt ljuslyktor som är skitsnygga och billiga!
















Jag sa i ett tidigare inlägg att det bara skulle bli två böcker köpta under årets bokrea. Who am I kidding? Sju böcker nu. Till mitt försvar är det böcker jag i alla fall har tänkt köpa under en lång tid, som jag i alla fall skulle ha köpt senare. Inte som andra bokreor då jag tänkt "ja, men den här hade snyggt omslag, den tar vi" eller "den här kanske jag läser någon gång, den får hänga med hem". Nej, i år är det faktiskt böcker jag suktat efter under 2011-2012 men inte kunnat köpa! 

Böcker! Läser just nu boken om Freddie Mercury. Efter blir det antingen biografin om Carl Larsson eller "Minnet av en smutsig ängel". Är sååå nyfiken på dem alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar