22 mars 2013

My wall of awesomeness







































Jag har alltid velat ha tavlor hängandes på väggarna men aldrig riktigt kommit till skott med någonting sådant. Har en uppe på min älskade Henrik i sin liveutrustning. "Jobbigt" att behöva göra hål i väggarna och onödigt. Men jag vill ju ändå ha någonting att kolla på, då kommer min garderobsdörr väl till användning! Denna dörr skall fyllas ut än mer med saker som jag är en riktig sucker för, typ som serier jag älskar, musik och life quotes. Trevligt med lite pyssel när det är så ruggigt kallt ute. Skönt att få lägga tankarna på någonting annat än sin egen trista vardag.

Är helt kär i Westeroskartan och jag har en känsla av att det kommer bli mycket mer Game of Thrones på min "wall". Det.blir.aldrig.för.mycket.GoT. Och New Girl såklart! Jag får nog plats med allt, har ju faktiskt ytterligare en garderobsdörr att fylla ut om jag vill!

Denna wall skall jag kolla på när jag känner mig lite trumpen, då kommer nog allt kännas om inte helt bra så åtminstone en aning bättre. <3

2 kommentarer:

  1. Okej. Haha, då har vi samma favoritcigg. :) Morgonciggen är den godaste på hela dagen. Vill också sluta röka. Men fasen vad det är svårt. :(
    Åh, då kanske man ska checka in den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag definitivt du skall göra! :) Jag har lagt ifrån mig boken en gång men det är inte alls någonting ovanligt, men det är bara att fortsätta kämpa för att läsa ut den. Man blir plötsligt mycket medveten om ens egna vanor och att det faktiskt går att bara sluta. Det kanske krävs några vändor fram och tillbaks men det är varken konstigt eller dumt. :)

      Radera