17 mars 2013

Victory!

VÅGEN! Guys, JAG GÖR VÅGEN HÄR! Med mina två händer, som just skrivit färdigt uppsatsen om Rwanda. Kan knappast tacka hjärnan för den insatsen, den har inte alls hängt med idag om jag skall vara ärlig. Skrev färdigt uppsatsen på ren och skär vilja. Efter blod, svett och tårar (åtminstone de två sistnämnda) är jag äntligen färdig! Jag tror ingen förstår vilken sten det är som fallit från mina axlar. Och stoltheten när man faktiskt klarar av någonting! Är ALLTID lika stolt över mig själv efter att ha lyckats åstadkomma någonting. Alltid! Det tycker jag är varje människas rätt, en klapp på axeln. 

OCH EN ISKALL LÄSK PÅ BURK. Love life. 

Så, nu tänker jag faktiskt slappna av med lite Game of Thrones (tredje boken), Coca-cola och ett brett leende på läpparna. Imorgon är det dags att ta tag i nästa uppgift. Är jag riktigt motiverad skall jag hinna med de två sista uppsatserna imorgon. De är inte alls lika invecklade och omfattande som den jag avslutade idag.

Det siktar vi på hörreni! 

P.S. om ni vet var man kan köpa billigt bläck till en HP-skrivare (Deskjet 3055A), hojta till. Mitt tog nämligen slut idag... D.S. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar