25 mars 2013

Visste ni...


att jag vill - flytta till Gotland bums!

att jag har - en helt galen talangfull karl som jag älskar av hela mitt bultande hjärta!

att min senaste kyss - var lika underbar som alla andra under dessa sex år.

att jag lyssnar mycket på - framför allt mig själv och mitt eget välmående, men även på de jag älskar och bryr mig om.

att jag funderar på - hur det vore att befinna sig i världens tystaste rum där man kan höra sina egna organ arbeta.

att jag pratar – väldigt mycket vissa gånger och ibland utan vidare eftertanke.

att jag inte gillar – glass! Det är sant, jag gillar verkligen inte glass. Ben & Jerrys är det enda som funkar för mig, men det är ju sockerkärlek det.

att min första riktiga kyss – tog säkert rum i något dammigt kuddrum på dagis!



att jag avskyr när folk snackar - som fjortisar! Finns det någonting som är så jävla träligt?

att kärlek är – det enda som kan frambringa alla livets känslor på en och samma gång.

att jag gillar – vettiga människor som inte är dömande, som respekterar åsikter fastän de inte är desamma som ens egna. Det finns ingenting jag respekterar och värderar så högt hos en människa som förmågan att stå för sin åsikt men samtidigt kunna diskutera den utan att tjafsa eller bli sur.

att jag alltid kommer att – vara en riktig pojkflicka! Alltid. Never ending story!

att jag är förälskad i – min fina Henrik.

att sist jag grät var – när vi tog bort Zingo. Det var bland det jobbigaste jag har varit med om. Blir fortfarande tårögd och gråter en skvätt vissa dagar när saknaden är som mest påtaglig. Förstår nog fortfarande inte att han faktiskt är borta. Älskade. 

att min mobiltelefon är – en iPhone 4S som hittills levererat! *peppar peppar ta i trä*

att när jag vaknar på morgonen – vill jag vissa gånger bara somna om men kliver istället upp, accepterar läget och tar en kaffe.

att idag har jag – faktiskt blivit färdig med mina kurser på Viadidakt och fyllt i en ny ansökningsblankett inför nästa termin! Känner mig oövervinnerlig just nu, I tell you!

att jag just nu tänker på - hur extremt mycket jag saknar Henrik.  

att i kväll ska jag – snart gå och sova faktiskt, klockan är trots allt efter midnatt.

att i morgon kommer jag – njuta i fulla drag av att jag äntligen är färdig! Sedan kommer jag förmodligen tröttna på att njuta och börja oroa mig för kommande månader istället. Ovissheten, alltid lika tråkigt jobbig och påträngande.

att jag hoppas – denna snö snart försvinner så vi kan få se en skymt av våren innan det plötsligt är sommar!

att jag verkligen vill - bli färdig med alla mina betyg så jag kan söka och bli antagen till arkeologiutbildningen på Gotlands högskola! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar