23 mars 2013

Just nu...

Har kommit på mig själv med att bli tokig om någonting i rummet ligger "i vägen". Alltså om det typ, som nu, ligger en påse på bordet. Alltså jag skulle bara kunna flytta på påsen men lägger jag den någon annanstans så är den i vägen där med. Konstigt... 

Har så jävla ont i nacken att jag vill kräkas. Pappas standardkommentar: "du sitter för mycket vid datorn". Jo, tjena, såhär lite har jag aldrig suttit vid datorn förr. Snittar kanske två timmar om dagen - max! Ett besök hos sjukgymnast är välbehövligt. Lättare sagt än gjort - varenda jävla klinik/sjukgymnast är fullbokad här i Katrineholm till typ... december?! Suck.

Har huvudbry inför sista uppgiften i samhällskunskapen. Jag vill skriva den, jag vill bli färdig, men samtidigt inte. Är så jävla rädd för att få panik när allt är klart. Vad fan skall jag göra då liksom?! Söka försörjningsstöd och slängas ut på praktik? Fuck.my.life.for.real. Vill verkligen inte hamna i systemet. 






























Har klåda över hela jävla kroppen. Skojar inte! Jag har snart kliat bort all min hud. Det är lite pinsamt men... jag har nog fått skabb?! Hur fan får man skabb?! Min sökning på Google fick i alla fall fram den diagnosen. Ja, jag är en sådan person som ställer diagnoser över internet... Men fatta vad äckligt, skabb?! Jag förstår för allt i världen inte hur jag kunnat blivit drabbad av detta - OM det nu är skabb. Vi får se på måndag för då tänker jag bege mig till en vårdcentral för IRL-diagnos. Till dess är det kylbalsam och lotion som gäller. 

Saknar Henrik så, så, så mycket. Vet inte var jag skall ta vägen vissa stunder. Nästa vecka är han i alla fall hemma i Katrineholm för en snabbvisit. Älskade älsklingen!

Älski, som bara blir mer och mer grym med pennan! Detta är ett av alla självporträtt han har gjort
den senaste tiden. Så duktig älskling! Fortsätt och du kan komma hur långt du vill! <3




























Är i princip alltid rastlös. Det suger. Vankar fram och tillbaka, fram och tillbaka, går i cirklar och bara... usch. Inte ens spel, böcker eller serier hjälper vissa stunder.

Jag har snart läst ut bok tre av fem i A Song of Ice and Fire. Tredje säsongen av Game of Thrones - ingen kommer bli besviken, believe me when I say it. Ingen!






























Sånt är livet just nu alltså. Har noll inspo för att blogga, som vanligt, men en liten update är aldrig fel trots att det mesta bara är blaha blaha. Nu skall jag faktiskt läsa ut den där boken och förhoppningsvis orka börja på fjärde redan ikväll. Tjarå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar