23 mars 2013

Älskade rum!

När jag var tvungen att återigen flytta hem till mamma och pappa var jag inte alls glad. Dels för att det kändes som ett misslyckande att behöva göra det och dels för att det inte kändes som mitt rum längre. Jag skall skatta mig lycklig som faktiskt blev insläppt hemma igen, det är inte alla som har den möjligheten, men jag var helt enkelt inte riktigt nöjd med läget. Trivdes inte alls i det där rummet som var någon annans

Det är först nu, lite drygt ett år senare, som jag faktiskt trivs. Och det gör jag verkligen, som fisken i vattnet! Äntligen har jag fått göra detta rum till mitt! Förr tillbringade jag i princip ingen vaken tid alls i rummet, nu är jag här i alla fall 90% av tiden. Det enda som fattas nu är en Viasatbox som förväntas anlända och installeras i nästa vecka. Fasen vad jag skall glassa då. Viasat History tjugofyrasju? Johodå, så attee... Blir nog inte mycket tid över till annat inte! 

Älskade rum, tack för att du äntligen ville bli mitt! Har pysslat lite idag, dels med min "wall" och sedan har jag målat förvaringslådor. Skitkul!

Pysslade med lite förvaring idag, målade! Den stora backen är köpt på Coop Bygg för 89:-
De två små lådorna är ihopsnickrade av min fina morfar!








































Den stora backen får fungera som pocketlåda (VÄLBEHÖVLIGT!) och de två små
som ljusförvaring. En för doftljus och en för vanliga värmeljus!








































Fick syrran och Dennis gamla soffa och igår åkte den upp tillsammans med en ny matta.
Superdupernöjd! Som ni märker så går det mesta i rött just nu, har alltid varit favoritfärgen.






















TV- och datorhörna. Ser fram emot många timmar av kunskap här när min Viasatbox kommer!






















Mysigaste sängen! Malm in my <3 Älskar dessa sängkläder från IKEA.
Och ja, jag är inte precis pro på att bädda men det kanske syns. Vi låtsas som om det inte syns... 

























Jag ber om ursäkt för pissiga bilder. Har fortfarande inte hittat laddaren till systemkameran och tycker det är skittråkigt att fotografera med iPhonen. Visst, det är en okej kamera, men inte alls i klass med min systemis. Cry. Måste hitta den där förbannade laddaren snart! Vill ju kunna fotogradera nu när det är vår och allt... oh, wait. No.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar