24 mars 2013

DÄR PEPPEN VÄXER!

Fan så pepp jag är! Pepp, pepp, pepp, dit peppen väääxer! Jag växer där peppen växer! För vet ni vad? Jag är färdig med samhällskunskapen. Sista uppgiften är inskickad och denna termin kommer jag inte skriva en enda uppsats till, inte ett enda prov, inte träffa någon mer lärare (har haft världens bästa lärare i både samhällskunskapen och engelskan).

Som jag kommer sakna det. De senaste veckorna har jag verkligen kommit in i ett studietempo som passar mig. Har producerat uppgift efter uppgift och, i princip, klarat en termins studier över en tid på tre veckor. Jag kan inte känna någonting annat än stolthet. Jag är helt enkelt stolt över mig själv och att jag äntligen fick arslet ur vagnen, tog tag i mig själv och nådde mållinjen med bravur. Det är ofta så med mig; när jag är igång så är jag verkligen igång.

Nu känns det fruktansvärt bra samtidigt som det känns jobbigt att inte längre ha plugg att göra. Vad skall jag göra nu, hallå?! Just nu längtar jag mest till nästa termin. 

Men men, till dess får jag väl käka Plopp. Det är vad jag tänker göra nu i alla fall. Och sticka färdigt min halsduk. SEGERPUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar