10 mars 2013

Toppenhelg!













Igår blev man 23 alltså. Känns bra! Har ätit superfina middagar, skitgod tårta och cheesecake (båda gjorda av moi såklart), haft finfint kalassällskap, supermysig Mellokväll med familjen och min fina, fina Henrik som offrade sig för min skull (rätt låt vann, tack gode gud, röstade som en tok) och fått toppenfina födelsedagspresenter. Dator, TV, smycken, kläder, iTunes-card, blommor m.m. 

Idag fick jag det ni kan se på bilden av min bror och hans sambo. Så jäkla, jäkla fint och det faller mig verkligen i smaken! Just den där ruffiga, avskalade och lite grå stilen är någonting jag avgudar. Ugglan är så jäkla söt också. I löööööve ugglor! 

Henrik åkte hem för några timmar sedan och det känns redan tomt. Vi börjar bli vana vid att vara ifrån varandra nu, vi har liksom accepterat det, men det kommer aldrig bli någonting vi gillar. Usch, jag hatar den här ensamheten. Känner mig typ som plus minus noll utan honom omkring mig. Likgiltig, uttråkad, rastlös och ensam. I fucking need you here! Förhoppningsvis blir det inte en månads längtan denna gång utan istället 2½ vecka. Det är lång tid det med men definitivt att föredra framför det dubbla. Är i alla fall så jävla glad och tacksam att han tog sig hem till lilla Katrineholm för att fira mig. Det betyder mycket! <3

Nu skall jag njuta av mitt nystädade rum och min nybäddade säng. Känna värmen från alla ljus och läsa en bok. Det är fint det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar