3 mars 2013

Podcast

Om ni äger en iPhone och precis som jag bara avgudar podcasts rekommenderar jag verkligen denna app. Där finns huuur mycket som helst att lyssna på! Några av kategorierna är familjeliv, hälsovård, samhälle och kultur, komedi, musik, konst... you name it! 

Min personliga favorit bland dessa podcasts är givetvis Filip & Fredrik. Andra namn inom komedigenren är t.ex. Magnus Betnér och Ricky Gervais som jag ännu inte hunnit lyssna på. Sistnämnde tänkte jag lyssna på ikväll, förmodligen världens roligaste man (eller okej, Karl Pilkington är ju faktiskt jävligt rolig också)!

Hur som helst: perfekt app att ha i bilen, på bussen och på tåget, kanske på den dagliga promenaden eller om man bara känner för att få skratta lite eller lapa kunskap i lugn och ro. Finns alltså i AppStore för oss Appleanvändare. Helt gratis såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar