2 mars 2013

Intressant!

Idag har jag haft nästan hundra besökare! Hundra! Det är galet mycket för mig, brukar alltid ligga runt trettio. Hundra stycken är väl småskit för många andra men för mig är det mycket! Litet intressant tycker jag det är HUR ni har hittat hit också, några av er, genom sökningar på Google. 
















Lite ledsen blev jag när jag fick se "rädda ett distansförhållande". Den tjejen eller killen kanske mår skitdåligt? Sedan börjar jag fundera på det här med att "rädda ett distansförhållande". Går det att rädda? Skall det behövas? Jag kan bara tala för mig själv men är kärleken stark och man älskar varandra spelar distans ingen roll, eller? Man håller ihop och lever tillsammans, fast på två håll. Om man börjar tveka på ett förhållande, distans eller ej, kanske det inte är meningen att det skall vara just ni två? 

Det kanske låter hårt, men sanningen är sällan någonting annat än hård. 

Jag och Henrik har våra tuffa tider, våra dåliga dagar och dagar då vi saknar varandra och är så frustrerade att vi nästan spricker. Det är tufft men vi älskar varandra så mycket att det där tuffa liksom är en sådan liten del av livet jämfört med kärleken och glädjen när vi får vara tillsammans. Ett distansförhållande ÄR jobbigt, det tänker jag då inte förneka, men det fungerar himla jättebra om man vet var man har varandra! Kärleken övervinner allt heter det ju faktiskt! 

Jaha, så blev man romantisk här också. Och vis. Det var ju egentligen inte meningen med inlägget, men det blir inte alltid som man har tänkt sig heter det ju faktiskt också. Hur som helst: kul att se vilka sökningar ni använt er av på Google för att hitta hit! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar