5 maj 2013

Vårtecken!































Det är vår, people! Vår betyder en hel del saker för mig men ett ständigt återkommande vårtecken är min lust att förändra håret. Jag har länge velat ha en typ rödblondorange färg på håret och idag tog jag (efter typ två års velande och feghet) det stora steget och förverkligade min "dröm". 

Som vanligt är det absolut omöjligt att fånga den riktiga färgen på bild. Fattar inte att det skall vara så förbannat svårt?! Måste verkligen köpa en ny kamera så snart det finns kosing till det. I verkligheten är mitt hår ljusare och mycket mindre orange. Mer rödblond alltså. 

Jag gillar det som fan! Framhäver mina blå ögon rätt mycket mer än den vanligtvis mörka färgen jag har haft. Nu är det bara ett besök hos frisören som behövs. Och det BEHÖVS på riktigt kan jag säga! Det som var i princip snaggat förr har börjat falla ned över öronen nu... SÅ fult! Tur det inte är långt kvar till dess. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar