9 maj 2013

30-dagarslista, here we go!

Hittade denna lista hos Zarah-Lou för ett tag sedan men har inte riktigt haft ork/lust att snatta den från henne förrän nu. Våren gör mig väldans glad men inspirationen till bloggen tryter likförbannat, så denna lista är helt perfekt för fantasilösa jag! + att jag ju äntligen har fått igång kameran (lycka!) och kommer kunna bjuda på fler bilder till "dagens inlägg". Kul! 

Jag såg förresten att det fattades en nummer 25(?) så jag tar mig friheten att lägga till den själv. Nu kör vi!

Dag 1: Ditt senaste köp
Dag 2: 10 fakta ingen vet om dig
Dag 3: Någon eller några du saknar
Dag 4: Dina 3 favoritlåtar just nu
Dag 5: En låt som får dig att gråta
Dag 6: En sak du aldrig kommer att göra
Dag 7: Ditt stora beroende i livet
Dag 8: Din favoritprodukt inom skönhet just nu
Dag 9: Dina smycken
Dag 10: En bild av dig själv som du tagit idag
Dag 11: En bild på din handstil
Dag 12: En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år
Dag 13: 5 saker du önskar dig
Dag 14: Något du är rädd för
Dag 15: Din favoritpryl i hemmet
Dag 16: En låt som du är trött på
Dag 17: 10 personer/saker du skulle ha tagit med dig till en öde ö
Dag 18: En bild av dig själv som barn
Dag 19: Innehållet i din väska
Dag 20: Parfymerna du använder
Dag 21: Din värsta ovana
Dag 22: Dina 5 favoritväskor
Dag 23: Ditt nattduksbord
Dag 24: En bild på ditt husdjur/barn/vän

Dag 25: Din största idol
Dag 26: Något du är väldigt trött på just nu
Dag 27: En låt som beskriver hur du känner dig idag
Dag 28: En historia du tycker är rolig
Dag 29: Ditt bästa kärlekstips
Dag 30: Den finaste saken du äger

1 kommentar:

  1. Så sant, inget jag märkt. Har ju ändå strulat omkring med mina listor :P
    Lade till det som nummer 25!

    SvaraRadera