28 maj 2013

En lördag på Bråvalla(?) för det är fett!

Peace & Love 2013 är inställt. De går helt enkelt i konkurs. Det är givetvis en sorgens dag. Verkligen tråkigt att de skall behöva lägga ned. Jag vet hur otroligt mycket Borlängeborna älskade denna vecka av sommaren varje år. Alla är med! Till och med pensionärerna tar på sig funktionärströjor och arbetar och de älskar det verkligen! Alla typer av människor i en enda stor gemenskap. Jag skämtar inte. Det var verkligen någonting speciellt att arbeta som funktionär där förra året. Så mycket kärlek och respekt! Inte trodde väl jag att år 2012 skulle bli mitt första och sista år som funkis på P&L. 

Usch. Blir ledsen nu när jag tänker på det. 

Så, för att detta inte skall bli en sommar helt utan musik har jag bestämt mig för att ta en dag på Bråvallafestivalen. Det är självklart lördagen jag snackar om! Nedan är de namn jag ser allra mest fram emot. Nu MÅSTE jag verkligen köpa en biljett i veckan! Hoppas på att få fint sällskap också, hihi. <3

Titta på denna line-up liksom! Och detta är inte ens allt! 


Aviciis enda Sverigespelning är på Bråvalla den 29:e juni. Vore en dröm att se honom live!


ALLTSÅ, NICKY ROMERO! Toulouse, min och Robins gemensamma favorit! SÅ fet!


Alltid lika coola och svingrymma Far East Movement skall till Bråvalla!


Dada Life, sitter ALDRIG fel och jag kan tänka mig att de är ena riktiga epic motherfuckers live! 


Nause, som man har nött på löparbandet eller under alla promenader till hans låtar. <3


Sebjak. Bara så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar