13 maj 2013

Nike all the way!

699:- på InterSport







































Jag är inte speciellt förtjust i rosa, förutom när det gäller gympadojor! Jäklar hörrenini, kan inte tänka mig någon annan färg på mina träningsskor. Mina andra rosa Nike har nu fått sin plats på hyllan där de förmodligen kommer samla damm ett tag innan jag orkar ta mitt feta arsle ned till Myrorna. Dessa köpte mamma och pappa till mig idag. 

Snälla päron man har, kanske lite för snälla. <3 

Syrran valde exakt samma modell/färg utan att ens veta vilken sko jag valt. Under hemresan såg jag fyra(!!!) tjejer med preciiiiis samma modell och färg. Haha! Kändes ju kuuuul! Inte så konstigt dock, de är ju väldigt billiga och fruktansvärt behagliga att gå i! Lätt det skönaste paret skor jag gått i! 

Nöjd! Imorgon blir det till att ta en skön promenad. Hoppas på att slippa regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar