30 maj 2013

Mjukgörande som luktar gott!




















Om det är någonting jag älskar så är det tvål som luktar riktigt gott. Kan man sedan dessutom kombinera en riktigt härlig doft med lotion i en tvål, då blir det en extrem stjärna i kanten! Precis som Barnängen har gjort, alltså. Jag som i princip alltid har nariga händer men hatar handkrämer är otroligt tacksam för denna innovation! Äntligen slipper jag alla dessa kladdiga, äckliga handkrämer som ger mig panik för att jag alltid känner mig så vidrigt slipprig i händerna... 

Idag hittade jag även en ansiktskräm från Neutrogena på apoteket till nedsatt pris. Jag har haft fler produkter från Neutrogena och alltid varit lika nöjd. Jag som tycker om att byta ansiktskräm lite då och då har testat lite alla möjliga märken men Weleda och Neutrogena är återkommande favoriter. Denna doftar dessutom ljuvligt och alldeles lagom av grapefrukt! Det återstår att se om den fungerar lika bra mjukgörande som den luktar gott! I så fall är det en riktig tiopoängare för ynka 54 spänn! 

Sedan kan jag även tipsa om en ny (vet inte hur ny?) duschcreme från Nivea som innehåller bodylotion. Använde den idag när jag duschade och helvete så mjuk jag är i huden nu. Riktigt, riktigt bra! Alltså: nu går det att använda lotion utan att känna sig snuskflottig! 

Och dä ä gött dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar