19 maj 2013

Fullt upp!

Okej, så idag skall jag äntligen blogga! Det har varit en minst sagt fullspäckad helg. Det är inte lätt att få dagarna att gå ihop när man har en liten valp som man vill tillbringa så mycket tid med som möjligt. Igår var jag och mamma barnvakt till Maja, med oss hade vi Zac. Det var ett jäkla ös kan jag be att få berätta! Men också himla skoj. Vi trodde det skulle bli problem med småbarn och Zac eftersom lillkillen älskar att bitas, tänderna kliar ju säkerligen något fruktansvärt, men det gick som smort. 

Så, idag tänkte jag ta tag i min två dagar försenade 30-dagarslista. Blir väl... eh... tre inlägg? Dåligt av mig, men som sagt så har det varit absolut fullsmockat hela helgen med valp, brorsdotter, hockey och Eurovision. 

F.ö. är jag mycket glad att Danmark vann. Höll mina tummar och tår för Norge, älskade deras electrosound, men vår grannland i söder hade ju faktiskt också en jävligt bra låt! Sedan var jag lite smygkär i Belgiens bidrag, också en jävligt bra låt! Over all tycker jag det var hög standard på bidragen i år, med undantag som t.ex. Ukraina och Tyskland som jag tyckte var riktig skit. Hur ett sådant stort eurovisionland som Tyskland kan göra en total rip-off av föregående års vinnarlåt är för mig en gåta... Pinsamt! 

Wello, wello, dags att ta tag i lite annat nu (a.k.a. försöka få igång min kamera som håller på att klappa ihop...)! Hörs senare peeps! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar