9 maj 2013

Dag 1: Ditt senaste köp

Mitt senaste köp! 49:-/st på Rusta.






























Som jag har sagt tidigare; våren har extremt stor inverkan på mig! Allt blir sakta men säkert grönt och vackert, solen ligger skönt på armarna och man får äntligen lapa i sig ordentligt! Så idag kände jag att även mitt rum behövde mer ljus och beslutade mig för att "slänga ut" (eller försiktigt lägga undan sådär odramatiskt) mina stora, höstiga lyktor. Ersatte dessa två lyktor med två nya som inte blockerar alla tre fönster utan istället låter ljuset flöda in i rummet.

De är från Rusta och jag gav 49:-/st. Rea, rea! Jag är glad och herr Uggla är också mycket tacksam för sin nya, lite ljusare polare. Ljuslyktor är absolut bland det roligaste att köpa. De kan göra SÅ otroligt mycket för helhetskänslan i ett rum. Me love long time! 

Så här sitter jag med vacker utsikt och sniffar ångorna från doftljusen. Idag är det fresh cotton som gäller. Det luktar häääärligt nytvättat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar