6 maj 2013

Vardagslyx och vårkänslor!












































































Åh, det är måndag. Livet är fint som alltid på måndagar. Har busat med Zac, myst med Zac, torkat kiss, pysslat med ett litet projekt till några pocketböcker som jag hoppas blir bra, läst, lekt runt med kameran och njutit i fulla drag av solen som är helt fantastisk just nu. Behöver jag berätta för er hur otroligt mycket jag älskar Sverige på våren? Det är så jäkla härligt att sätta sig med ett (STORT!) glas fullt med is, Pepsi Max och en skiva citron. I sooolen! Heeeelt jävla oslagbart!

För att maxa dagen totalt skall jag nu lägga mig här i sängen och kolla på senaste avsnittet Game of Thrones. Jag har längtat efter solnedgången också just idag. Game of Thrones gör sig bäst i mystiskt mörker! 

Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar