27 maj 2013

Foto: mitt kärleksnäste (ehehehe... he)

Idag har jag haft så himla, himla kul med min kamera. Fastän det såklart har varit litet deppig väderlek. Typiskt att det skall regna den dag då jag får hem kameran. Jag hade förmodligen varit kvar ute fortfarande om det inte börjat spöregna så som det har gjort idag. 

Men men, jag passade på att ta lite foton på mitt rum. Jag vet inte om det är intressant för er men det är i vart fall kul för mig att kunna blicka tillbaka på alla bilder senare. Bildbomb incoming! 


Jag skrev ju igår att mamma hade någonting jag velat ha i evigheter. Som jag har tjatat och försökt utan att lyckas! Så igår var det äntligen dags för mig att ta över denna ljus... ehh... ljuskonstellation(?) då mamma fick en superfin ehh... ljuskonstellation(?) av mig och syrran i morsdagspresent! Älskar denna så mycket!

Boklåda! Superbra förvaring och dessutom väldigt snyggt enligt mig!

Här är mitt organiserade kaos! Hade jag tagit denna bild för typ ett år sedan hade det för det första varit väldigt annorlunda (och skitfula!) möbler på bilden men den största och bästa skillnaden är ändå att det faktiskt inte är stökigt! Det tog 22 år men jag lärde mig åtminstone att hålla ordning till slut! Den som väntar på något gott... nej.
Har suktat efter denna ljusbricka ett bra tag och beslutade mig för att köpa den igår. Love it!

En supernice tavla med Audrey Hepburn som jag fått låna av sis! Hänger över sängen.

Böcker, böcker, böcker. En liten del av mitt bokförråd... Ja. En liten del. Fungerar även som avlastningsplats för naturgodis, verkar det som. 


















Wall of inspiration and truth! Mycket kärlek. <3

En burk jag fick av morsan idag. "Ja, den kanske jag kan ha värmeljus i!", sa jag. Mamma sa: "ja, vad annars?" Jag har en känsla av att mamma tycker att jag älskar mina värmeljus litet för mycket. Har hur mycket förvaring som helst för just ljus på rummet och ändå kan det aldrig bli för mycket.

Inte att förglömma denna fantastiska skulptur gjord av Henrik. Åh, jag tycker den är så fantastiskt fulvacker och jag blir glad varje gång jag ser den. Det är alltid någonting extra med konst som är gjord av händer man älskar. <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar