15 maj 2013

Sprudlande glad!


Ni kanske kommer ihåg detta inlägg? Jag vet inte om min mamma typ läser bloggen? Hur som helst så bestämde hon att vi skulle beställa en Kånken från Fjällräven till mig idag. Förvånad? Ja. Glad? Så in åt helvete! Tacksam? Ni anar inte HUR tacksam jag är! Har velat haft denna väska så länge jag kan minnas. Kommer ihåg hur jag verkligen avundades de som hade denna under högstadiet/gymnasiet. 

Jag bestämde mig för en Kånken med laptopfack i storleken 15" (finns även 17"). Syrran har en likadan i svart och hon talar bara gott om modellen. Det blir både bekvämare och snyggare att bära runt på datorn. Riktigt skönt! Tyvärr fanns just laptopmodellen i väldigt få färger vilket såklart var lite småtrist. Valde till slut den lila eftersom jag har en liten crush på den färgen. Det fanns även en i gul som var riktigt, riktigt snygg men eftersom ljusa färger lätt blir väldigt, överdrivet, skitiga (av minsta lilla) så föll valet ändå på den lila i slutändan. 

Åh, jag längtar efter att få cruisa runt med denna i sommar! Äntligen! Tack, tack, tack och återigen tusen tack, mamma och pappa. Ni är så fina! Jag känner mig som ett barn på julafton!

P.S. Min käre vän Alfred har en teori att 97 procent av alla Kånkenägare är snygga människor! Så det så! (vet ej hur han kom fram till just den siffran) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar