16 maj 2013

Herroooow!

Herregud hörreni, vilken dag det har varit! Enbart i positiv bemärkelse, förstås. 

Började dagen med uppstigning lite innan klockan tio. Somnade med uppdragna rullgardiner och vaknade upp till strålande sol. Det brukar vanligtvis ge mig huvudvärk men idag var det ruskigt skönt. Sedan fortsatte dagen med Robin och Henrik i solen. Försökte fånga solstrålarna för att få lite färg och jag tror det bet åtminstone lite. Och även om jag inte fick bli sådär jättebrun idag så fick jag hänga med två goda vänner, snacka skit och dricka Pepsi Max! 

Cyklade hem i motvind, satte mig i bilen tillsammans med morsan och vi körde mot Lager 157 för shopping. Hittade en del fina plagg att använda i sommar. Skönt att ha garderoben säkrad inför värmen! 

Avslutade dagen med pizza framför kvartsfinalen mellan Sverige och Kanada. Det såg jävligt mörkt ut till dess att kvitteringen från Sverige kom. Trodde dock aldrig att de skulle vinna matchen men det gjorde de, med bravur! Semifinal nästa. Så jäkla bra! 

Så, det har varit en sjukt bra dag med mycket att glädjas över. Goda vänner, shopping, pizza och sport. Ja, det är guld värt det! Tyvärr hinner jag inte genomföra inlägget för dag åtta ikväll. Har dunkande huvudvärk efter hockeymatchen. Can't handle all that spänning! Men håll er till tåls; imorgon är en ny dag, med två nya inlägg i 30-dagarslistan. 

Stay tuned! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar