12 maj 2013

Dag 4 - Dina tre favoritlåtar just nu














1. Will.i.am ft. Miley Cyrus - Fall Down. 
Har fastnat som fan för Will.i.am de senaste veckorna och tycker hans nya album är galet skönt! Detta är en av alla bra låtar från plattan and I fucking lööööve it! 



2. Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton - Can't Hold Us
För att det är en gaaaaalet bra låt! Sedan är jag (såklart) lite småkär i Ben Haggerty, veeeem är inte det? Han är ju rakt igenom skitläcker! Sedan har vi Ray Daltons helt jävla UNDERBARA pipa. Jäklar, den karln vet hur man gör. Denna låt sprider kärlek i hela kroppen på mig och vårkänslorna ligger på topp!




3. Darin - Playing With Fire
Alltså ärligt talat, Darin har fan blivit riktigt, riktigt bra! Jag ÄLSKAR den här låten! Han sjunger ju rakt igenom fantastiskt snyggt och låten är enligt mig en hit. Jäkligt synd att han har fått en sådan "töntstämpel" (varför?) för han är en av Sveriges bästa artister och har enorm potential att ta sig ut på den internationella marknaden. Heja Darin!
.

Där har ni i alla fall mina tre favoritlåtar just nu! Det var riktigt svårt att göra denna lista för det finns så väldigt mycket bra musik på marknaden just nu både nationellt och internationellt. Valde i alla fall de tre låtar som spelas mest och älskas mest av mig, som ger mig vårkänslor och gör mig lite extra kär i livet precis som musik skall göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar