27 maj 2013

Första dagen med Canon EOS 600D!




























Svettig och otålig vaknade jag i morse men försökte koppla bort att detta kanske skulle vara dagen då jag får hem min kamera. Det gick ju... sådär. Jag räknade minuter. Och jag hann räkna ungefär 50 minuter innan jag får ett leveransbesked. Wiho! 

Det är en jävla FRÖJD att använda denna kamera. Jag har såklart inte så bra pejl på inställningar och så, det får komma vartefter, men det är verkligen en fantastisk kamera! Jag är så glad! Lite bilder från dagen syns ovan, som ni kanske förstår. Tyvärr ville inte vädret riktigt som jag ville då regnet står som spön i backen, annars hade jag varit ute och fotograferat hela dagen. Så himla, himla kul! 

Får hoppas på bättre väder imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar