25 februari 2013

Shortystyle!

Freedom, I tell you!













Idag hade jag tid hos frisören. Skulle "toppa och klippa lugg" (som det brukar låta innan varje besök hos frisören för min del, blir alltid någonting annat alltså). I alla fall var det tanken till ungefär två timmar innan. Nu blev det inte riktigt så (SUPJISE, SUPJISEEE!). 

Jag är i mitt rätta element, jag älskar mitt nya, korta jag! Jag älskar att jag inte är rädd hos frisören. Det blir som det blir liksom, hår växer ut, men denna gång så vill jag inte att det skall växa ut! Jag vill att det skall förbli såhär för alltid för det här är verkligen en perfekt frisyr för mig. Kort, kort, kort, nästintill snaggat, på sidorna och längd i luggen och "uppe på" huvudet. Fick lägga i en färg efteråt eftersom den kortkorta delen var i princip blond. Visste inte ens att min naturliga hårfärg var så ljus? Det fick bli en mörkbrun i alla fall, riktigt fräsigt!

Åh, jag är så jääääkla nöjd! Kul också att upptäcka att jag faktiskt har markerade kindben, i alla fall i spegeln här hemma. Någonting jag inte sett på bra länge! Hair, for once I actually love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar