17 februari 2013

Fyra av tio - Revenge


När jag var på Gotland i januari började jag, i min ensamhet med världens förkylning, se på Revenge. Höll upp ett tag och nu när jag hamnade i ytterligare en downperiod och dessutom fick en TV fortsatte jag kolla.  Egentligen hade jag varit sugen på att se denna serie bra länge men inte riktigt kommit till skott, förrän då. Såg nyss färdigt säsong ett och kom på att ja, för i helvete, denna kvalar fan in på min topp-tio-lista! No doubt about it! 

It's drama, drama, drama i en trälåda (bokstavligt talat) och det är bara så jävla fantastiskt bra så det är knappt sant! En serie heeeelt i min smak! Dramaqueen som jag är liksom... ehe. UTROPSTECKEN! Nej, men ärligt talat, jag känner mig som en besatt liten fjortonåring som precis upplevt sin första fylla och längtar efter nästa larviga utekväll med tvåkommaåttor - jag vill se säsong två NU! 

Så, det är precis vad jag tänker göra. Så det så! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar