23 februari 2013

Mello 2013 och allt jävla gnäll!



















Jag kollar på Melodifestivalen och har alltid gjort det så långt tillbaks jag kan minnas. Jag tycker det är kul och underhållande, simple as that. Sedan kom Facebook. Varenda jävla lördag sedan deltävlingarna 2013 startade har jag läst dessa förbannade, gnälliga, irriterande statusuppdateringar. 

"Kan inte Melodifestivalen gå i konkurs! Jävla skitprogram!" 

"Vad fan är grejen med Melodifestivalen? Bara massa skitlåtar, hjärndöda som kollar på't!"

"Borde finnas PIN-kod till Melodifestivalen så när man har slagit in fel kod tre gånger måste man slå in PUK-koden som man inte kan"

Alltså, ursäkta mig, men är SVT1 igång under tvång? Har någon tvingat er att sätta er i soffan under pistolhot? I så fall får jag be om ursäkt för mitt bittra inlägg... Men jag F-Ö-R-S-T-Å-R inte vad som manar dessa stackare till att i alla fall sitta bänkade och klaga därefter! Antingen så engagerar man sig i Melodifestivalen eller så skiter man i det och håller käften. Eller?  

Sedan vet jag att det finns de som gnäller bara för att gnälla, eftersom det är ballt. Speciellt ballt är det att varje lördag visa hur häftig man är genom att yttra sig om hur jävla dålig Mellon är, utan att ens ha tittat. Det är skiiiithäftigt, stående ovationer hörrni! Snubben hade lätt coolaste statusuppdateringen ikväll! 

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGEN! 

Gud, jag vill bara kräkas. Det pinsamma är inte att se på Melodifestivalen och gilla det, det pinsamma är att yttra sig om någonting som man inte bryr sig om eller tvunget måste uppleva. Jag tycker så synd om alla stackare där ute som måste slänga skit omkring sig för att få häftiga kommentarer från snarlika polare. Jag är så less på att varje gång jag säger att jag ser på Mellon så låter det ungefär såhär: 

"Assåååå, va?" *lol* (bara det där arroganta tuggummituggandet som fattas, annars helt hjärndött. Tänk er typ en ko som idisslar)

Vem är pinsam? Ja, inte fan är det jag i alla fall! Jag har fett kul varje lördag, vad har ni? Förutom era häftiga statusuppdateringar det vill säga... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar