22 februari 2013

Ozzybollen - kärlek!

Känner mig extra fet deluxe idag alltså. Och ja, extra fet har jag nog garanterat blivit efter att ha käkat och druckit hela dagen (känns det som i alla fall). Känner mig fan vidrig just nu. Till mitt försvar var jag nyss ute på en uppfriskande promenad med Ozzy.

Ozzy, ja, vilken fin hund han är. Sedan Zingo fick lämna oss för en bättre plats har jag verkligen börjat uppskatta honom mycket mer. Jag har tyckt att han är så jäkla jobbig men nu har han lugnat ner sig. Och herregud, han är ju bara lite över ett år och redan så jäkla lugn! Han borde hänga i gardiner och käka mattor men han är så fin och lugn. Han börjar till och med lära sig att gå fot ordentligt vilket uppskattas när man är extra trött och inte alls sugen på att gå utanför dörren men måste för Ozzybollens skull. 

Fina Ozzy, börjar bli stor! Lydig, lättlärd och hans päls är att dö för. Hade jag varit hund, då hade jag velat ha Ozzys lejonman och vara lika elegant som han. Så det så. 

Finis. <3

Titta på honom, bedårande eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar