28 februari 2013

CHUUCHUU!

Jag vill börja med att säga detta: 
jag har världens bästa fästman. Såklart för att han är den underbare karl han är, men också för att jag får världens bästa födelsedagspresent i år, nämligen det jag skrev om i mitt förra inlägg. Ingen är gladare än jaaag!

För det andra vill jag meddela att min säng känns lockande just nu. Har suttit och pluggat politik sedan jag klev upp runt halv elva. Ryssland och Tysklands politik, burn in hell... Det är ju så jävla tråkigt?! Detta skall jag alltså skriva en uppsats om. Hur fan skriver man en uppsats på tre sidor om någonting man är så extremt ointresserad av? Omotiverad till tusen. Längtar till denna uppsats är färdig så jag får börja på nästa som skall handla om en konflikt. Då tänker jag skriva om Rwanda. Det skall bli kul. Politik, nej, fyfan, vill kräkas på't!

Nu blir det fan sängen med Freddie Mercury en stund till dess att det är dags att göra vegetarisk lasagne. I ny tappning dagen till ära. Skall mixa och trixa med lite nya ingredienser, kul! Ännu roligare om det blir ätbart förstås! 

Ahola! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar