14 februari 2013

32" skarp kärlek

Invigdes med Vampire Diaries. Cliffhanger of doom...

Fick en tidig födelsedagspresent av mamma och pappa igår. Jag får alltid tidiga presenter, kommer inte ihåg senast då jag fick en present på min födelsedag/på julafton. Men det gör mig ingenting, det är inte så viktigt att det är just på dagen. Och det är ju trots allt jag själv som alltid kommer med idén. Jag är ju lite REA-fantast. Är någonting på REA tycker jag det är lika bra att passa på om det i alla fall är någonting som kommer köpas senare fast till ett högre pris. Som igår då jag fick denna 32" LED-TV. Älskar den. Det har varit så himla, himla skönt att ligga och slöa på rummet framför Revenge hela dagen när allt känts (och känns) så jävla pisstungt. 

Dagen har flutit på sedan mitt senaste inlägg. Det har varit väldigt mycket upp och ner för mig. En enda berg- och dalbana. Det är så jobbigt när Ozzy går omkring och gnäller här hemma, man undrar om han gör det för att han saknar Zingo och undrar var han är. Det skär i hjärtat.

Jag vill i alla fall säga tack för ert stöd. Tack för fina SMS och hälsningar. Ni är så fina allihopa. Så tack. <3 Nu planerar jag att slänga mig i sängen för lite mer serier innan det är dags att sova. Vårdcentralen imorgon, hoppas jag. Akut bihåleinflammation. Sådär kul just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar