17 juni 2013

Studentfirande!






























Igår tog Henkes syrra studenten här i Katrineholm. Det är allid lika roligt att se lyckan och glädjen i studenternas ansikten. Det riktigt skiner om dem! Jag minns ju själv hur otroligt jävla roligt det var. Lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. Speciellt flaket tillsammans med min flummiga klass! Så himla, himla, jävla skitkul! Studenten är någonting alla borde få uppleva i sitt liv. Jag tycker så synd om de stackare som väljer att hoppa av gymnasiet för den där absolut sista dagen gör tre år av blod, svett och tårar så jävla värt det! 

Efter ceremonin och studentflaksåkande bjöds det på en fantastiskt fin liten studentskiva. En riktigt mysig och lyckad dag alltså! 

Grattis Hanna, du är värd all lycka och jag hoppas att början på vuxenlivet ter sig som du vill. Och att Londonresan blir toppenbra, såklart! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar