3 juni 2013

Foto: skitarg

Jag vet inte varför men skulle jag beskriva denna dag med två ord skulle det bli: kärlek och skitarg. Det har varit en grå dag och jag har verkligen inte haft lust med någonting. Frustration, rastlöshet... Irriterande. Så ikväll har jag känt mig skitarg, for no reason. PMS kanske. Eftersom jag känner mig så skitarg behöver jag göra av med min negativa energi. Jag behöver bli av med arga Elfrida innan jag går och lägger mig.

Eftersom jag är sådär skitarg och typ inte bryr mig om någonting för tillfället så tänker jag lägga upp typ varenda jävla bild jag har tagit idag och andra dagar. Alltså alla misslyckade bilder som jag aldrig annars hade lagt upp. Only happens when I am skitarg! Av ingen anledning alls! 

Och inte för att någon någonsin skulle bry sig. Tja.



































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar