14 juni 2013

FotoGuiden in my heartie!

Lyckan! Hittade nya numret av FotoGuiden idag! Min nya favorittidning tillsammans med Skriva. De är så väl värda pengarna att jag inte ens behöver fundera på om de skall få följa med hem eller ej. Jag bara greppar tidningarna och betalar. That's how I rullar! Så vad jag skall sysselsätta mig med ikväll är kanske inte så svårt att lista ut!

Idag har jag även köpt ett packe med fyra kamerafilter. Polariseringsfilter, stjärnfilter, UV-filter samt ett gråfilter för 499 kronor. De passar båda mina nuvarande objektiv, så win win! Jag får ta "upprustningen" av kameragrejer lite ett steg i taget känner jag. I höst satsar jag på att köpa: en extern blixt, fast 55mm objektiv, vidvinkelobjektiv, stativ och ett macro. Till dess får jag nog faktiskt chilla lite. Historien är redan dyr som den är... 

Nu skall jag slänga mig på sängen och "plugga" foto. Papper, penna och kameran i högsta hugg. Jag skall fan bli grym! Man kan om man vill! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar