2 juni 2013

Frustrerad till max!



























Igår kom Bråvallafestivalen med den glada nyheten att Macklemore & Ryan Lewis skall spela där. Jag blev high over hills, exalterad och tappade andan en stund. "Snälla, snälla, snälla, löööördagen!" var allt som gick genom huvudet på mig. 

Men nej. Besvikelsen. De har sin spelning på torsdagen. FUCKMYFUCKINGLIFE på riktigt, jag satt och svor i säkerligen en timme efteråt och ville ärligt talat bara gråta. Gråta tunga floder som smakar salt! Mamma och pappa tyckte jag var konstig. De förstår inte att livet ibland går under bara sådär för att sedan bli bra igen. 

Jag får försöka glädjas med Henrik som kommer få se dem live i alla fall. Jag är ändå nöjd med artisterna på lördagen. Det är bara det att... att... de är SÅ bra och det vore SÅ gött att få se dem live. Någon annan gång... 

I WISH! 

Jag säger som Benny jag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar