6 juni 2013

She's a monster!

Blö blö blö. Typ så känner jag ikväll. Det har varit en fin nationaldag tillsammans med vänner i solen, gos och bus med Zac och sedan tårta i köket med morsan. Jag har alltså blivit tjockare och fått stans snyggaste bondbränna idag. Priceless! 

Och blö blö blö ikväll. Är så vidrigt uttråkad, rastlös och otålig. Såklart slår den värsta saknaden efter Henrik till när det bara är två dagar kvar till han kommer hem. Jag blir sur och jävlig. Lättirriterad och bara helt... värdelös. Jag är tjockare än någonsin, håret är fult, jag är för kort och mina ögon har heeelt fel färg. Sängen är inget skön och det går ingenting bra på TV. Boken jag läser är bara sååååå booooring! Och hallå, se en film? Finns fan ingenting mer värdelöst än film! Shit alltså...

HUR FAN KLARAR JAG ENS AV ATT LEVA MED MIG SJÄLV?! 

Fast det gör jag, tack och lov, alla dagar förutom just idag. Det är väldigt sällan jag är såhär... konstig. Och när jag väl är det så skäms jag över mig själv och hurdan jag är! Som tur är så är all irritation riktad mot mig själv och ingen annan oskyldig individ. Hade varit träligt det. 

Nåväl. Livet suger ikväll och jag tänker ta skämskudden och gå till sängs för att sova. Förhoppningsvis är denna skumma människa ute ur mitt liv imorgon när jag vaknar. 

Är det någon som känner igen sig eller är det bara jag som är såhär ibland?! Freaky! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar