6 juni 2013

Shop til you drop!

Idag for jag och sis till Norrköping för lite shopping. Det har varit en otroligt varm dag och till råga på allt var city helt smockfullt med folk p.g.a. en utländsk matmarknad. Det serverades bland annat känguru-, krokodil- och kamelburgare från Australien. And no, I didn't go for it... Istället för udda burgare blev tre timmar shopping och jag blev framför allt 1000 spänn fattigare, typ.

Jag har varit på jakt efter en handväska som inte är för liten men heller inte för stor, den skall också gå för ett rimligt pris. Idag hittade jag verkligen den perfekta väskan! Helt i min smak och stil, uppfyllde de krav jag hade på storlek (hoho...) och material. Äntligen hittade jag den där perfekta, svarta nitväskan där jag får ned det jag anser nödvändigt. Typ en bok, mobiltelefon, lite smink, solglasögon och framtida iPad. Väskan är liiiite större än ett A4!

Köpt på Accent för 299 kronor. Suuupertrevlig och tillmötesgående personal. Mycket fina väskor! Bara plus från mig. Där kommer jag helt klart handla nästa gång det är dags att förnya sig igen. (:

Skall användas flitigt i sommar!

































Utöver väskan blev det litet t-shirts, skärp, klänning, solglasögon (ja, till och med senilsnören, haha!), skor och armband. När vi sedan kom hem var det pizza med hela familjen som gällde. Supermysig och superfin dag! Nu är det faktiskt dags att hoppa i säng. Sov endast 3h föregående natt och har varit igång hela dagen, fötterna skriker av smärta och skallen säger nej till allt. Det är skönt att vara trött och ännu skönare att sova! 

Godnatt på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar