4 juni 2013

Nytt till rummet!





















Det är alltid lika kul att köpa nya grejer till rummet! Det kan vara en liten ljuslykta eller en ny kudde, allt är kul tammefan! Här om dagen köpte jag en murgröna som jag velat ha sedan jag lyckades bränna ett blad på min förra växt (läs: man skall inte ha ljuslyktor under växter, not working out well...) Den andra växten var dessutom så jäkla stor, rummet blev liksom mörkt på något vis. Jag vill ju ha ljus i rummet nu när det är sommar!

Köpte även en jumbokudde på ICA (svartvita på bilden) som är superbra att ha om man skall läsa eller se på TV. Låter som om jag vore värsta pensionären med krämpor i hela kroppen men jag gillar att "komma upp" lite. Får så jävla ont i nacken annars (krämpor var det ja!) 159:- spänn på ICA Maxi

Idag var jag till Rusta i jakt på nya sängkläder. Fick bli ett par som syrran har suktat efter ett tag. Hon var med så jag passade på att reta henne lite. Alltid lika kul! Tycker de är supersnygga och kvaliteten känns riktigt fin. Längtar efter att ta en dusch ikväll och krypa ned under täcket i en helt nybäddad säng. Det är oslagbart skönt! Skall då passa på att se senaste avsnittet Game of Thrones som jag inte orkade(!?) kolla på igår. 

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar