18 juni 2013

And so it begins...




















Kände igår att det var dags att ta tag i det här med körkort så idag for jag och pappsen ned till körskolan. Så nu är jag inskriven och redo att ösa järnet! Jag är så glad att jag äntligen funnit motivationen till detta. Det är vad jag har väntat på. Hade kunnat börja redan förra året men då kände jag mig inte alls redo att låta mamma och pappa betala stora pengar och att jag sedan skulle sumpa skiten. Det är en sak att kasta sina egna pengar i sjön men när mamma och pappa är så jävla, jävla fina och vill ge mig ett körkort så sköter man sig! Så är det bara! Nu är rätt tid för mig, helt enkelt. 

Har pluggat teori en rätt stor del av dagen och redan lärt mig ett och annat. Det sjukaste är att jag tycker det är KUL med teori. Jag hoppas verkligen att det håller i sig, just att jag ser det som rena rama nöjet. Jag älskar ju att sitta och göra anteckningar och verkligen nöta, nöta, nöta. Det är någon störning jag har tror jag... 

I nästa vecka är det smockat med teorilektioner på schemat! Körningen får jag inte börja med förrän efter den 6:e juli. Stackars Henke som skall få sitta bredvid... This will be fun! ;) Siktar på att ha lappen om 4-5 månader! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar