25 juni 2013

Jordnos!

Grythund? Javisst!









































Åh, Zac. En sådan underbar hund han är! Helt fantastisk! Quick learner, envis som få, har en jävla härlig personlighet och är så söt att jag dör söthetsdöden varje gång jag får lägga ögonen på honom! Han är en jävel på att söka och älskar att gräva gropar som den grythund han faktiskt är. Det är så kul när man får se egenskaper från de hundraser han tillhör. Alltså Lhasa Apso och Jack Russell. En helt underbar blandning som alla borde få uppleva!

Han har börjat ty sig något enormt till mig och vi tillbringar mycket tid tillsammans. Idag när vi var iväg till Henke ringde jag morsan som berättade att Zac hade varit uppe vid min dörr och krafsat i hopp om att få mysa lite. Så jävla söt! Svansen går på'n i ultrarapid när man kommer ner om mornarna vilket resulterar i att inte en enda morgon är dålig, oavsett hur trött man är eller om man har grym huvudvärk. Han gör mig så glad!

Älskade hund! <3 Ofta önskar jag att du hade fått träffa Zingo. Jag tror ni hade blivit de allra bästa vänner, for sure! Det är en evig blandning av känslor hos mig i princip varje dag. Saknad, kärlek, glädje och sorg i en mix. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar