27 juni 2013

L to the ö to the rdag





















Happ, idag åker Henke iväg till Bråvalla för att se bl.a. Rammstein och Macklemore & Ryan Lewis. Om jag är avundsjuk? Eh... svar: ja! Jag är så in åt helvete avundsjuk! Jag menar, hallå, Macklemore & Ryan Lewis! Som jag har lyssnat/lyssnar på dem! Favvisarna. Så får inte jag se dem! Hujedamig så orättvist. 

Just nu vill jag bara ha lördag. Lördag, lördag, lördag. Fast först fredag, såklart. Imorgon kommer nämligen en vän till mig hit. Vi skall träffas för första gången efter att ha haft kontakt i more or less sju år(!!!) för att tillsammans gå på Bråvalla. Hur coolt är inte det! Känns verkligen jättekonstigt att vi efter alla dessa år faktiskt skall träffas. Det skall verkligen bli skitkul! 

Jag värmer upp här hemma med Bråvallalistan på så hög volym jag kan. Har hört att folk som jobbar natt gärna sover på dagarna så jag får begränsa volymen lite till dess att farsgubben beslutar sig för att kliva upp. Åh, lördag. Avicii, Dada Life, Lindsey Stirling, Far East Movement, Nicky Romero, Sebjak, Slagsmålsklubben och så viiiiidare! Och langos! Langos i stora lass! 

TAGGAD! Någon mer som skall dit? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar