25 november 2012

Instaweek!


Ja jävlar, det finns en hel del att ta av från denna vecka. Kan faktiskt inte ens ta med alla bilder, har uppdaterat som ett freak. Här är i alla fall de flesta! More like... egoweek. Men jag gillar't! Ibland måste man få vara lite ego också, så det så.

Bäst denna vecka: att sticka färdigt min paljetthalsduk och bältet från H&M. Absolut bääääst!

Sämst denna vecka: snarare jobbigast... att dra ner på rökat och successivt gå över till snus. Mycket jobbigare än vad någon som inte slutat röka kan tro... Faktiskt. Jag trodde själv att det skulle gå lättare än vad det gör nu när jag är så pass motiverad. Men än är 2012 inte över! Ger inte upp denna gång. Och dragit ner har jag faktiskt, skippat ca. fem cigg per dag. Nöjd, men inte jättenöjd so far. Bättre kan jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar