12 november 2012

Awkward

Awesomely awkward.
Såg precis färdigt säsong två av Awkward. Precis som med Suits måste jag vänta till 2013 för nästa säsong. Och jag avskyr att vänta! Noll tålamod. Hur som helst: detta är en helt underbart bra teenageserie! Jag har under avsnittens gång både smågrinat och skrattat högt flera gånger. Blivit förbannad, förtvivlad, ledsen, irriterad, glad, kär och lycklig. Helt underbara rollkaraktärer och storyn är, om än enkel, verkligen superbra!  

Jag trodde detta skulle vara en lättsam serie att glo igenom. Och visst är den inte speciellt komplicerad storywise, och jag vet inte om jag typ haft PMS när jag kollat, men jag börjar fasen inte gråta lättvindigt. Förmodligen har jag PMS... men riktigt så lättsam som jag trodde den skulle vara, var den faktiskt inte. Vilket bara ger den plus i kanten i min bok!

Jag älskar denna serie och ger den högsta betyg! Perfekt i höstmörkret med en kopp té (med extra mycket grädde och honung om du är extra deppig), inlindad i ett varmt täcke med favoritkudden under huvudet. Nu börjar all denna väntan, men det är så värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar