24 november 2012

Friday and I'm in love!

Älskar detta bälte från H&M, 99:-, och fick till min make-up galet bra idag,
vilket är typiskt eftersom jag inte hade någon glammig fest att gå på kvällen till ära!
Herregud vilken skön fredag detta har varit! Har inte suttit vid datorn en enda liten minut under fredagen. Däremot har jag varit fastklistrad vid telefonen till och från, vilket kanske är lika illa det. Men idag har jag verkligen försökt slappna av och inte tänkt speciellt mycket. Har sett säsongspremiären av På spåret, lika underhållande som alltid såklart. Fredrik Linström och Kristian Luuk har verkligen tillfört nytt syre sedan de tog över domarbåset. 

Sedan såg jag och morsan Björnbröder (svenskt tal såklart, bäst!) eftersom hon inte hade sett den tidigare. Klart min favoritfilm från Disney! Och det finns en scen i ettan som får mig att torka tårar varenda jäkla gång! Det felar A.L.D.R.I.G! Sedan får man såklart garva gott åt älgarna också så den där scenen jag alltid börjar gråta till gör egentligen inte så mycket. Funderar starkt på om jag och morsan kanske skulle ta en Disneykväll imorgon. Bara glo igenom massor med nostalgiska rullar. Det är mys på nivå det!

Nu är det dock dags att hoppa i bingen. Imorgon blir det bilbesktning och det toppar vi med en sväng till InterSport/Teamsportia för att kolla på löparskor/walkingskor! Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar