14 november 2012

3D-tattoo - inför framtiden!

Så jädrans snyggt!
Jag har i dagsläget en tatuering. På handleden valde jag att föreviga "Håll ditt huvud högt" för en herrans massa år sedan (eftersom jag inte kommer ihåg vilket år det var). Det är en tribute till kent som följt mig genom tonåren och som fortfarande, och alltid kommer ha, en mycket speciell plats i mitt hjärta. 

Ikväll råkade jag av en händelse stöta på 3D-tatueringar av alla dess slag. En teknik som för mig tidigare var okänd, men som nu fått mig att smida planer inför framtiden. Min första tatuering gav helt klart mersmak och känner att ett motiv är aktuellt nästa taggning. Så jag tänker att istället för att göra en "tråkig" platt tatuering skall jag slå på stort och köra 3D. Antar att detta kommer kosta en slant så det är väl inte precis aktuellt nu, men någon gång skall min kropp fasen prydas av en 3D-tattoo. Det bara är så!

Tänker mig att det är någonting jag skall unna mig när jag förlorat alla mina kilon som skall bort. Då har jag förhoppningsvis bättre förutsättningar för en taggning på någonting annat än handleden och bättre ekonomi. Det här är döhäftigt!

År 2013 kanske det blir en platt gaddning i nacken i alla fall. Något mindre motiv har jag tänkt mig. Riktigt vad vet jag inte ännu. Åh, tatueringar, I love them! I just can't afford them!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar