16 november 2012

Då var det dags...


Jajamänsan! Det är dags för mig att sätta tänderna i de fem avsnitt som kommit ut av The Walking Dead säsong tre. Har tidigare sagt att jag skall vänta till dess att alla avsnitt kommit ut, men det går fan inte längre! Ser fram emot detta så himla mycket och har gjort det så länge nu. Tror denna fredagskväll kommer bli superfin. Kvällens största minus är ju såklart att Henke inte är här för att glo tillsammans med mig. Usch!

Julmust, senaste avsnittet av The Vampire Diaries (love it!), fem sprillans nya avsnitt av TWD och min vegetariska lasagne som jag förresten borde börja med nu istället för att sitta här och uggla. Allt detta får förgylla min fredagskväll! 

Hoppas ni får en skitbra fredag allihop! Det tänker i alla fall jag ha. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar