29 september 2013

Shöpping i Stöckhölm!

Shoppingen i Stockholm är det ju inget fel på. Man hittar tammefan allt där! Jag personligen tycker inte att det blev sådär jättemycket shopping. Hade kunnat handla betydligt mer men jag försöker hålla lite hårt i plånboken just nu om det skulle bli nyår i Dublin. Utöver shoppingen jag lägger upp här blev det en skitsnygg skjorta från H&M med "nitknappar" och "skinnkrage" samt ett par haremsbrallor, även de från H&M.

Lyktor från Indiska. Har blivit en jävla sucker för "rostfärg". Alltså orange fast med lite brunt i. Höstfärg med andra ord. 29:-/styck. Fanns i massor med fina färger!


Det fick bli två muggar denna Stockholmsresa. Tror jag har kommit hem med en ny efter varje Stockholmsbesök. Sist var det en mugg från någon souvenirbutik i gamla stan med Marilyn Monroe-motiv. Höll väl i någon vecka sedan var motivet bortdiskat. Termosmuggen är från Lagerhaus och kostade 59:- om jag inte minns helt fel. Porslinsmuggen är från Indiska och kostade 99:- King size, superfin! 


Varit på jakt efter en ny datormus ett tag. Och se på fan, Teknikmagasinet reade ut SteelSeries Kinzu v.2 för ynka 200 spänn. De sålde den vanligtvis för 350:- så det kändes sannerligen som ett kap. Galet skön mus! Perfekt för min lilla hand. Och den är rööööd! <3 


Har som tradition att besöka Glitter på Centralstationen när jag skall ta tåget. Vanligtvis brukar det bli någon fin sjal eller något fint diadem. Denna gång föll jag pladask för detta supergulliga mobilskal. Trodde aldrig någonsin att jag skulle äga ett mobilskal med "öron" eller någonting annat utstickande, men detta kunde jag bara inte motstå. Jag och min fascination för dessa ugglor. 79 spänn! 



Lite mer ugglor! Köpt på Lagerhaus för 79:- och fanns i tre storlekar. Jag var bra sugen på att köpa med alla tre men det fick bli mediumugglan. Hur fin som helst! För övrigt skulle jag kunna gå på Lagerhaus i flera timmar och bara frossa i alla gulliga, fräna prylar. Får nog faktiskt bli ett besök i deras butik i Örebro snarast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar